My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

18 May 2013

UPU :)


Assalamualaikum.

Syukur alhamdulillah, terima kasih Ya Allah. Saat yang ditunggu-tunggu, keputusan UPU. Asasi Sains - UiTM :) Memang berharap sangat dengan course ni. Yang paling tak sangka, memang ramai kawan satu sekolah dapat tawaran sambung belajar kat sini. Ada yang course lain dan ada juga yang sama course, tapi course asasi sains la yang paling ramai. Ada dalam 20 lebih la kot. Yeayyyy dapat jumpa lagi kawan-2 lama, takdela segan sangat nak cari kawan baru. H5 berkampung kat sana lah jawabnya. Lepas je tahu dapat jadi bakal budak PALAM, memang semua over excited hehe salah satu sebab dapat jumpa lagi dengan Heroines0812 :)

Antara kawan yang dapat - Aten, Dayah, Zana, Tihot, Syikin Fauzul, Kuss, Miza, Tikah Md Zin, Thirah, Ida, Nad, Qilah Udin, Yatie, Amnah dan ada lagi tapi lupa hehe Tapi ada je antara dorang yang tengah tunggu result Mara. Kalau tak dapat Mara, baru dorang masuk UiTM. Semoga berjaya Zana, Dayah and Nad. In sha Allah kalau ada rezeki, akan dapat juga nanti. Btw, untuk kawan-2 yang dapat PALAM tapi berlainan course, kita dapat jumpa juga.

Tetapi sebenarnya, Nabila pun tak tahu sampai bila stay kat UiTM ni, sebabnya tengah tunggu result IPG. IPG keluar akhir bulan 6 then bulan 7 ni baru daftar. So, sementara tunggu result IPG, masuk UiTM dulu la. In sha Allah kalau ada rezeki di IPG dlm bidang math, akan bertukar ke sana. Dan kalau dapat tawaran IPG selain math, akan dipertimbangkan dalu, sama ada stay di UiTM atau pun IPG :) Sekarang takde masa untuk fikir semua tu, teruskan berusaha walaupun berada di mana-2 dan bykkan berdoa. Perancangan Allah adalah yang terbaik. Dia yang Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui apa yang terbaik buat diri ini :)

No comments:

Post a Comment