My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

16 May 2013

Happy Teacher's Day



Assalamualaikum.

16 Mei. Tak lain tak bukan, Happy Teacher's Day. Terima kasih cikgu untuk semua. Thanks kerana sudi mengajar saya. Thanks cikgu kerana telah menjadikan saya seorang insan yang berguna. Thanks kerana tidak pernah jemu melayan karenah saya *itupun bukan selalu hehe thanks kerana mengorbankan masa cikgu untuk mengajar saya. Thanks kerana sudi menerangkan kembali subjek yang saya kurang fahami. Thanks cikgu kerana membantu saya capai apa yang saya nak. Thanks kerana telah menjadi seorang pendidik yang baik, pendengar yang setia, penyelesai segala masalah pelajaran, penasihat yang baik. In sha Allah, saya tkkn lupakan jasa dan pergorbanan cikgu-cikgu. Semoga Allah memberkati dan meredhai segala jasa dan pengorbanan yang cikgu-cikgu berikan kpd saya. Saya sayang semua cikgu saya <3

#Tadika Al-Ummah, Johor
#Sekolah Perumahan SEDC, Johor
#Sekolah Rendah Kebangsaan Zainab (1), Kelantan
#Sekolah Menengah Sains Pasir Puteh, Kelantan

No comments:

Post a Comment