My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

10 December 2012

PS2

Assalamualaikum.

Malam tadi aku teman my little brother, Naufal. Sambil tgk tv aku tgk dia main PS2. Dia tak ngantuk lagi then dia suruh aku teman dia main. ermm aku okay je, bape kali aku menguap entah, tgk2 jam da pukul 1 pagi. Aku tak tahan, aku suruh dia tidur. Mula-2 dia sedih la juga, tapi bila aku ckp aku ngantuk. Dia jawab, 'kesian kak long, kak long tidur la dulu. Esok pula Naufal main'. Esok pula? aduiii Naqib la pula yang teman huu da la aku kena bangun awal pagi nak tolong mak buat kuih. Dia sedap la tidur -,- Ni semua PS punya pasal. Pengaruh game kuat sangat.

Birthday Naufal da dekat, tengah fikir nk beli ape kat dia -_-
Sebab tu la sejak belakangan ni, dia asyik puji aku je. Nak hadiah la tuuu :P

No comments:

Post a Comment