My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

09 December 2011

Laugh


homework memg aku tk sentuh pon hari ni. nk tau kenapa ? cousin merupakan punca segala-galanya. but thanks you guys. you make me laugh today :D mak teh mintak tolong aku buat keje. tolong isi makanan dalam plastik, potong timun batang, nenas, salad. bab-2 potong ni aku settle okay je. tp, bab satu ni je aku tk bole. 

ikat plastik dengan gelang getah, kasi ia gelembung cantik punye :)

ya allah, yang ni kot yg paling aku tk suke. sbb aku buat tk menjadi. haishh memg jeles tgk cousin aku buat. cantik kot. tkde kempis-2 cam aku ni. maklumlah dye kn ank tauke, tiap-2 hari tolong mak :) erm, lps byk kali buat, dan masih tk menjadi-jadi. aku give up hee. aku buat keje lain plak. malas aku nk buat. yg lain semua tertawakn aku huu. last skali, aku amek tepung. lebih baik uli senyap-2 dari ikat benda tu. lagi best :)

maaf Nur Ain Batrisya. cantik muka kena salut dgn tepung :D skali skala gurau, esok kn da nk balik. bye-2

No comments:

Post a Comment