My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

09 December 2011

Haru Biru @Buloh :)



mlm ni aku bermlm di Kampung Kedai Buloh. empunye uma nenekku. wah ! uma nenek skrg memg haru biru dgn suara :D memg berbeza dgn uma aku yang sunyi je. Haru Biru @Buloh bermula begini :

mak lang aku tanye, sape nk dinner mlm ni ? semua org kata nak, tk kira yg tua dan muda. saat itu seorg cousin aku, keluarkn sehelai kertas dan pen utk tulis semua order. nk buat tempahan la katekn. takot lupa nk ckp sbb byk sgt. arghhh ! memg lawak tahap ape entah. semua menjerit nama mknan yg dorg nk mkn. maklumlah semua nye tk matured-2 lagi hee. walaupon badan besar, tp pemikiran tk bpe besar lagi kn ? hee spe yg terasa,  minta maaf ea. sambung balik citer ni, last-2 kazen aku yg tulis tu memg stres dgn teriakan-2. dye pon kasi kt mak teh. mak teh mengambil bahagian & tulis balik. naseb baik la mak teh jurujual, cepat je kira guna otak kan ? tk perlu la guna kalkulator. although mak teh yg kira, fuh memg bising la uma Zaharah mlm ni. sabar jela nenek ea. biasa la berkumpul mcm ni, riuh rendah ckit :) suara paling kuat adalah ........ !

menunggu nasi goreng dan milo ais. terima kasih Syuhada.

ini la sbb kenapa aku suka gather ramai-2 kt uma nenek :)


No comments:

Post a Comment