My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

27 November 2011

welcome !


da lme rse tk tgk blog huu RINDUUUUU :) sorry la lme tk update, memg internet ni x mengizinkn la. kt putra, slow sgt2, buat sakit ati je kalo onl, sbb tu la aku off je lappy ni hee tkpe la, jimat elektrik :) sepnjg aku duk putra memg tk pegi jln kot sbb melyn tetamu di uma macek. biasala tetamu nk melawat org yg bru blik dri mekah. nadiah nadery : sokay la :) kak long tk kisah pon. nk buat cne kn? exam is more important. lain kali kite pegi shopping puas2 :D

smlm aku bertolak blik kelantan, kalo bole aku nk stay lg. tp tk leh, byk benda yg menghalang. OMG, jln memg terok btol la jem. boring nye dlm kete. aku nk tido pn tkleh sbb slalu break secara mengejut. cne nk tido ? huu kesian ayah. mesti letih kn? da la panas terik huu. sbar jela. nk harapkn naqib roslan teman ayah memg susah. keje tau tido je budak gemuk tu hee. ayah benti 3 tmpt smlm, sampai kt uma pkul 10 mlm :) alhamdullilah smpai jgk uma. home sweet home :) 

pg td, keje aku bersih rumah haha semua benda aku kena lap sbb berdebu huu 10 hari tk guna memg tebal la jgk debu tu. smbil kemas2 tu, mcm2 jenis brg2 lame aku jumpe hee yg aku lucu skali, gamba aku mse kecik ya allah, da lme aku tk tgk. lps lme tenung tu, aku tangkp dgn hp aku n then aku kasi kt sorg kwn aku ni :) jge baik2 tau gamba tu. harta karun yg aku jumpe dlm uma :D

P/S : AH, thanks for your advices :) realy appreciate it. insyaallah sy akn ingt pesanan tu. always pray 4 my success ek? thanks kwn. <3 u so much :)

No comments:

Post a Comment