My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

23 November 2011

dormate :)

nk cite ckit sal sorg kwn aku ni. dye memg slalu ade time aku susah @ seng. sbb tu la aku seng berkwn dgn dye. kalau aku sedih memg dye org first yg perasan semua tu haha. thanks. kalau pale aku pening, dye tolong urutkn :) kalau aku sedih, dye usapkn pale aku. dye memg caring tahap ape la. kalau aku ada masalah, dye akn menjadi pendengar yg setia although dye sendiri pon ade masalah. sbb tu aku bangga dgn dye. dye pon slalu support aku dri semua sisi haha :D aku rse, susah kot nk cri teman cmni lg. next year, is the last year :( aku tk penah nyesal kwn dgn dye :) love u, Wan Nur Syaza Sahira 

syaza sahira <3

aku nk cite ckit cmne aku bole kenal dye for the first time :

mse aku f1, aku tk penah pon kenal dye sbb kiteorg kelas lain2 kot. cume aku penah dgr ade budak f1 buat geng :) dan aku tk amek tau, spe empunye geng tu. f2 plak, aku kenal dye as a leader in the gang. wow ! memg aku shock sbb aku rse dye cam pendiam je orgnya. aku pon pegi usha kwn2 dye, asal dye leh jd leader ? npe bkn yg sorg lg  ? huu syaza sahira, now i got the answer. dlm rmai ahli geng dye, dye la yg plg kurang masalah. that's why she can lead the gang :) time ni jgk la aku bru tau dye sme blok dgn aku haha terok kot aku sbb tk perasan pon dye. padahal da mencecah 2 thun tu hee. sorry :) aku bole perasan pon sbb dye sme mentor mentee dgn aku. yg aku pelik, asal dye sorg student biasa ? org lain semua prefect. aku tgk la dye time ice breaking tu, agak la nervous kot sbb dy tk biasa dgn prefects :) time tu aku amek kesempatan berkenalan dgn dye.

dye dpt jd prefect mse f3. same dorm with me. katil dye atas katil aku. start from thats moments, aku jd rpt dgn dye. :) f4, aku lg kamceng dgn dye hee. buat keje sme2. cuma tugas dye ni lain ckit je dri aku. kalo aku ni ketua rumah yg slalu handle di asrama, dye plak ketua biro kerohanian yg slalu mengaminkn doa di assembly :) insyaallah taon dpn kite sme2 menjlnkn tugas sebaik mungkin. always be at my side :) and i always be at yourside no matter what and that's my promise !

No comments:

Post a Comment