My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

29 April 2013

Graduation Day

Assalamualaikum semua.

Alhamdullilah. Graduation day had been finished. Semuanya berjalan dengan lancar. One day before graduation. Nabila dah kena pergi sekolah sebab malam tu ada rehearsal. Bukan main plan dengan KR PKR nak pergi KBM dulu sebelum jejak ke bumi Scipp. Dah decide nak naik kereta dengan sape, nak makan kat mana, berapa orang nak ikut. Tetiba terpaksa cancel, sebab ada masalah yang tak dapat dielakkan.

So, Nabila decide nak pergi Scipp pagi-2 la sebab nak attend HTA. Alhamdullilah ada juga teman yang sudi naik kereta dengan Nabila. She's Diyana Zakaria. 45 minit drive ditemani dengan stories Diyana (: bukan main bersemangat mendengarnya hehe biasalah, penghuluwati plkn, mestilah byk cerita. Diyana ni, kalau jumpa, memang wajib bercerita :D

After ambil jubah around pukul 4 petang, Dayah ajak keluar Pasir Puteh sebab dia nak beli buah tangan untuk adik-2 dorm. Ada 3 lagi free seat. Zana, Diyana, Wawa pun ikut sama.



 My dormates. The best dormates ever. ILoveYou all. 

Sementara menunggu ketibaan VIP, kami snap gambar. For the last memories in school, maybe.




 Ashila Naja. Budak yang separas bahu ketika form 1 dulu tetapi sekarang dah sama tinggi pun. Orang yang paling banyak kena peluk dengan Nabila bila susah dan senang. Iloveher.

Afina Azman. Dormate paling ceria :)

 Sarah Razumi. My posmen :) Thanks for all your helps. 

 Farizaa Rezali. Budak fast track - UPM

 Che Rasyiqah. Orang yang Nabila peluk paling kuat bila jumpa :D Happy jumpa dia.







No comments:

Post a Comment