My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

08 February 2013

Tingkap Bilik

Assalamualaikum.

Alhamdullilah, mozek sudah siap dipasang di balkoni. Lagi banyak masa yang diperlukan, nak pasang kat dapur dengan sekeliling rumah. Excited je nak tolong ayah mengecat harini, tak sabar nak siap. Makcik pakcik aku semua datang rumah aku nak tengok. Dalam banyak-2 pujian, terselit juga satu komen hehe of course la dorang komen tingkap bilik aku, sebab lain dari yang lain. Tingkap dapur lagi cantik daripada tingkap bilik aku :D Mula mula aku merajuk dengan ayah sebab kecik ati hehe. Ayah pujuk aku, dia suruh aku tukar bilik dengan Naqib, eh taknak la, bilik Naqib takde bilik air -.- Lastly ayah cakap dia nak ganti dengan langsir kegemaran aku :D Yeayyyyy, by the way ayah, kak long tak kisah pun sebab tingkap tu memang tertutup dgn langsir pun *redha* 


Budak ni kalau pergi rumah, wajib akan bersihkan lantai rumah :D 
Dia akan mop lantai tu dgn baju seluar dia pakai -.- 

Pssttt : Terima kasih pakcik. Harini belanja ape pula ekk? T_T

No comments:

Post a Comment