My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

12 February 2013

Dugaan


Assalamualaikum.

Harini ayah sebenarnya cuti, tapi ayah rajin nak amek OT. Ermm tkpela, aku tahu ayah tengah kerja keras nak tanggung keluarga. Kadang-2 kita kena lakukan pergorbanan dulu sebelum dapatkan kebahagiaan kan? Alhamdullilah, resume semua dah settle. Makcik cakap, interview hari Ahad. PA dia akan hantar aku pergi sana. Buat rileks sudah katanya -.- kalau lah aku jadi macam dia wuwuwuwu
  Wish me all the best of this interview :) 

Disebabkan harini hujan, kebanyakkan program tergendala seketika. Jalan jam teruk -,- ramai orang guna kereta kalau nak keluar rumah. Mak ajak lunch pun aku taknak, kalau hujan-2 aku takde mood nak keluar rumah. Cari makanan dalam rumah je. Ayah bukan main pujuk aku pergi sama hehe minta maaf ayah. Ayah ingat aku tengah diet -.- Alhamdullilah nenek dah selamat sampai. Lama tak tengok nenek buat aku sebak bila tengok nenek lelama. Lama tak dengar nenek panggil aku NABILA

 Nek, gagahkan diri. Kalau dengar mak atau Nabila tengah mengaji, ikut sama ye, walaupun dalam hati, Allah itu Maha Mendengar :)

Nenek senyum je bila aku cakap macam tu. Aku tahu dia faham walaupun dia dah tak ingat aku lagi.

No comments:

Post a Comment