My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

21 February 2013

(:


Assalamualaikum.
Semalam, dua peristiwa yang membuatkn aku sedih wuwuwu. Awal pagi aku semangat nak pergi driving class T.T aku sampai pukul 8 pagi. Tapi turn aku number 34. What? Hmmm sabar jelah menunggu. 4 jam aku tunggu baru dapat bawak kete -.- Alhamdullilah dapat cg yang sempoi. Takdelah stres nak belajar dgn dia hee yeayyyy, ayah dapat tgk aku naik turun bukit. Dia dah cakap bagus. Pujian daripada seorang ayah, betul-betul buat aku gembira :) 

Fara Nadery dah balik KL, tak sempat nak celebrate birthday dengan dia. Hmmm dia dah janji, tapi nak buat camane, arahan ibu lebih penting kan? Mak dia dah nak gerak KL, dia pun terpaksa ikut. Chill lah Nabila, nanti kat KL kita sambut ramai-2 :D
 2 March, i'm coming yeayyyy.

Pssstt : Naqib, sorry la malam tadi. Ngantuk ah -,- Mamai jawab call hee

No comments:

Post a Comment