My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

20 January 2013

Tutti Frutti


Assalamualaikum.

Alhamdullilah aku da berjaya dptkan lesen L hee orang lain da lama dpt lesen L tapi aku baru dpt -.- nk buat mcm mana, ayah busy dengan masalah umah baru. Kejap nk pecahkan simen la, kejap nk pasang tingkap baru la, aduiii lama nya nk siap umah. Sudah sekian lama aku tunggu nk psg mozek, harini baru dpt psg. Pakcik tu ckp sebulan lebih baru siap pasang. OMG, lama nya -.- memg lama pun adik, ayah adik kan nk psg kt byk tempat ni :) ermmm okay la pakcik. So aku kena tunggu lagi 2 bulan la kot. Nak kemas dlm umah lagi, baru dpt tinggal kt sana dgn tenang hee

Harini aku keje mcm biasa, then pagi tadi jumpa dgn kazen,

Kak long, jom keluar ptg ni. Tutti Frutti.
Errr, pukul bape?
Lepas amek Syakirah, around 3 pm.
emmm, nak pegi tapi kena tanya bos kt uma dulu :) 
Oh okay. 

Mak, kak yah ajak keluar ptg ni. Pukul 3, bole?
Bole, tapi kena settle semua keje dulu.
okay okay :D kak long settle semua keje dulu.
Ingat lagi satu, balik umah sebelum pukul 6.
Okay bos ! :D

Sebelum jarum jam panjang tunjuk ke arah 12 dan jarum jam pendek tunjuk ke arah 3, aku da kena siapkan semua keje. Fuh, chaiyok Nabila. Ayah, minta maaf tk bole nk tolong mengecat pagar. Nanti free kak long tolong buat :) Orang nk belanja jgn ditolak hee, rezeki dpn mata :D

No comments:

Post a Comment