My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

06 January 2013

Manja


Assalamualaikum.

Harini aku tak keluar pegi mana-2. As usual, tapi harini lain dari hari yang biasa. Harini aku stay kat uma dgn adik bongsu aku, Naufal. Ayah keje, Nabil sekolah, mak keluar pegi bandar, beli barang :) Mak tk nk Naufal ikut sama, dia byk onar. Mak da la kecil, nk melayan dia dgn barang-2 yang penuh kt tgn lagi -,-baik tk payah bawa Naufal. Mula-2 dia tk nk pun stay kt uma dgn aku, nak buat mcm mana, selama ni kejenye berkepit je dgn mak ngan ayah. Kalo tk dgn mak, dgn ayah. Anak bongsu ni memg manja pun :P Maaf kpd sesiapa yang terasa heee. 

Lagipun Naufal tk biasa sgt dgn aku, sbb selama ni aku stay kt hostel. Jarang balik uma, tahun lepas lagi la byk tk balik, berkorban demi SPM. Alhamdullilah Naufal okay je dgn aku, dia memg manja betul la, tk bole marah sikit, mula la nk nanges huu kejap nk mkn pisang, kejap nk minum air milo, kejap nk main tablet. -.- kalo panggil ADIK, tau marah pula :D I'll be a good sister to you, dont worry :)

"Adik tu lembik la kak long."
"Adik memg panggilan utk anak bongsu, terima jela :P"
"Tak nak !"


No comments:

Post a Comment