My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

26 January 2013

Hang Out XP

Assalamualaikum.

Last night, aku keluar ramai-2 dgn kazen hehe ayah kerja, bkn main berdebar call ayah takot tak kasi keluar. Alhamdullilah ayah bagi aku keluar tapi adik-2 aku kena ikut sama. Okay fine, aku kena jadi babysitter. Nasib baik adik-2 aku ni dgr apa yg aku ckp. Mak ckp dorang dgr apa yg aku larang, sbb tu mak tk kisah aku bwk dorang hang out sama :) 

Tengah beratur nk order mknan, Fara Nadery call adik dia kt Mesir, Syafiq Nadery. Aku dgn riang nye dpt dgr suara dia, da lama tk jumpe dia :D 

Helo assalamualaikum.
Waalaikumusalam. Asal suara mcm -.-
Hah ape? baru lepas selsema la :P Mcm mane exam? Okay?
In sha Allah, okay. Kak long nk sambung study kt ne?
ermmm dlm Malaysia je kot.
Nape tk dtg Tanta, Mesir ni?
errr -,- tkpe la :D
Oh okay, apply POLI je ea? :D *gelak besar
Ish perli ni -.- 
I'm joking lerrr. Bila uma baru siap?
Bulan 3, in sha Allah.
Nanti bulan 7, Abg Fiq balik la. Tau result jgn lupa bgtau org sini.
Mesti la :D 
Send regards to your family.
Okay boss! Jaga Shuhada baik-2 :D
HAHA okay okay.
Pergi la London, skrg kan cuti :P mcm Pqah Aslam tu.
Perghhhhh. Thn dpn lerr, thn ni pantai dulu :D

Fara and Syafiq, the best cousin ever :D

Borak la punya borak, tgk jam da pukul 11.45 pm :D lepas tgkp gamba semua, baru balik umah. Fara Nadery, thanks for the ice cream :D have a safe journey tomorrow. Bulan 2 kita jumpa balik, 19 February operate kan? MC dapat seminggu, so, bole la kita hang sama-2 lagi, celebrate my birthday :D

No comments:

Post a Comment