My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

12 January 2013

Dinner


Assalamualaikum,

Petang tadi aku ternampak satu adegan. Adegan yang tidak sepatutnya berlaku kepada para remaja di luar sana. Alhamdullilah aku bersyukur kepada Ilahi kerana masih diberi kekuatan untuk menjaga kehormatan diri. Ya Allah, Engkau kuatkanlah imanku ini agar aku tidak terjebak dengan muslihat syaitan. Ya Allah, Engkau berikanlah cinta kun fayakun Engkau kepadaku agar aku dapat curahkan cinta yang halal kepada jodohku.

Yeah yeah :D malam ni mak cuti buat kuih hee aku dapat keluar dinner dengan family :) tapi teringat kt Naqib la. Tak best kalau dia tkde sama  -,- kalau dia ada, lagi best. Cepat la cuti Tahun Baru China huu. Naqib, kak long tunggu kau balik hee, nk cat pagar sama-2 :P

No comments:

Post a Comment