My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

08 December 2012

Terima Kasih


Assalamualaikum (:
Syukur alhamdullilah. Banyak pengajaran yang aku dapat harini. Banyak benda yang mengajar aku. Mengajar aku untuk menghadapi dunia luar. Kalau dulu, aku ada kawan yang sentiasa berada di samping aku untuk menegur kesalahan yang aku lakukan. Tapi sekarang? aku kena banyak bersabar dgn dugaan yang diberi olehNya. Bukan mudah untuk berubah. Tetapi ia akan menjadi mudah jikalau mempunyai niat yang ikhlas. InsyaAllah. Allah Maha Mengetahui segala apa yang ada di dalam hati dan fikiran kita.

Terima kasih kpd kawan-2 aku yang selama ni sentiasa berada di samping aku. Orang yang paling byk aku nak berterima kasih, Syaza Sahira. (: awk selalu berada di samping sy tidak kira susah atau senang. Awk orang yang pertama berani menegur kesalahan sy :D awk kata, awk tegur sbb awk syg sy. Yes, I love you too ! sy akan cuba yang terbaik untuk menjadi seperti yang awk hajati. 
Fathin Nazri, awk pun apa kurangnya. Tapi sy geram dgn perangai awk, suka pendam -,- ishhhh sy kan BFF awk, biar la sy org pertama yang tau. ermmm tp takpe la. sy tau awk tk nk bebankan sy. sbb tu awk buat camtu kan? Tapi bab nanges :D awk memg dapat awards la HAHA nampak je kuat, tapi hati tetap lembut. Ly <3
 Wanie Danie, byk benda yang kita kongsi bersama kan? walaupun persahabatan kami jauh. tapi kasih syg antara kami begitu utuh. Insyaallah. Awk da byk tlg kita walaupun kita penah cari gaduh dgn awk :D time awk accident, kita takut. Kita takut awk tinggal kita. Alhamdullilah awk masih diberi peluang untuk menerruskan perjuangan hidup yang penuh dgn cabaran ni. Kita sama-2 kuat ea? Kita syg awk :)

No comments:

Post a Comment