My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

11 September 2012

Alhamdullilah :)

Assalamualaikum,


Syukur kepada Allah aku masih berada di muka bumi ini. Dugaan terlalu banyak melanda aku kebelakangan ini. Alhamdulillah, dugaan tersebut telah merapatkan lagi diri aku dgn Yang Maha Esa. Allah ingin menguji aku, sebanyak mana nilai syukur yang ada dalam diri aku. Jadikan Allah swt sebagai sebagai tempat pertama kita meluahkan masalah, barulah cari manusia. Bukan mudah untuk berubah menjadi seorang yang baik. Terlalu banyak dugaan yang berada di sekeliling.  jaga diri, jaga hati, jaga iman. Berusahalah untuk menjadi perempuan solehah, Allah Maha Adil, lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. Berusahalah walaupun ianya sukar !

DZ,
saya manusia yang tidak sempurna. sering melakukan kesalahan. jikalau kamu memerlukan pertolongan saya, insyaallah saya boleh bantu awak. Kita kan saudara sesama islam. Awak tolong saya, saya tolong awak. Marilah kita sama-2 berubah ke jalan yang benar, lurus dan diredhai oleh Allah swt :) Amin ~

1 comment:

  1. semoga ukhuwah yang dibina kekal hingga ke syurga :) amin

    ReplyDelete