My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

22 August 2012

Beraya lagi

tk abes-2 lagi dgn beraya, aduhai. lepas abis je open house, ingatkn bole rest hee tetiba je, atuk saudara aku ajak pegi uma dia, beraya kt sana pula. macik pacik dan parents aku pun ape lagi, beriya-iya dorang nk pegi HAHA tk kn la aku nk duduk sorg-2 kt rumah huu terpaksa la ikut sama. alhamdulllilah berbaloi aku pegi sana, sbb aku bole makan ! bukan mkn makanan berat tau hee aku dapat mkn buah kegemaran aku, buah zaitun :) mcm-2 jenis aku makan hee da orang hidangkn, tk kan la kita nk tolak HAHA buah kurma tu sedap la, first time aku makan, dia warna merah, besar pula tu hee aku ada minta doa sikit dgn atuk saudara aku, suh dia doakan kejayaan aku dan rakan-2, bila dia dgr je permintaan aku, dia terus tersenyum :D thanks, atuk !

harini aku kena bersiap pegi uma nenek, ada open house kt sana :)

No comments:

Post a Comment