My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

26 January 2012

Credits


homeworks aku akan disiapkan hari ni juga, kalau nak diharapkan esok, memang tk siap la hee. esok aku akan amek Fathin Nazri kt stesen bus. kesian dia tkde orang nk tolong amek kan hee tkpe-2 bia saya yang amek, ceyh macam aku pandai je bawak kereta pegi sana :P of course la aku akan pegi dengan ayah :P
Wanie da nk pegi skola hari ni, kenapa awak sangat? erm, tkpe la, btw, thanks for the wishes. awal betol awak wish, nk jadi orang first ea? haha it's okay, awak da jadi orang first pun :P

Adi Muizzudin : thanks for nice post :)
Farzana Bidin : sori la tk bole ikut sama pegi library hee tkde orang nk tolong hantarkan la. study baik-2 ea 
Abdul Hadi : janji harus ditunaikan, Tutti Frutti :P

No comments:

Post a Comment