My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

20 January 2012

5 Fatimah

aku telah ditempatkan di kelas fatimah :) da 4 tahun bernama Fatimah haha, form 1-3 Fatimah, form 4 - Aisyah and the last year 5 Fatimah. hepi dapat masuk kelas ni, tapi sedih pun ade sebab berpisah dgn classmate tahun lepas hee Fathin Nazri, awak blaja rajin-2 ea, kite da tk satu kelas, da tk bole nk berpesan-pesan  :P thanks to Fathin Nazri & Syaza Sahira, although aku datang lewat petang tu, ade juga org yang tolong tandakan tempat dalam kelas, seperti biasa, aku akan duduk di hadapan hee tapi berbeza dgn tahun lepas. kalo tahun lepas aku dekat pintu, tapi skrg aku berada di hadapan cikgu :D tiap-2 hari la bole tgk ckgu hee. ade juga keburukan berada di hadapan, homework aku akan menjadi tatapan first para guru ^,^ so, tk bole da tk siap homework ni, kena sentiasa disiapkan hee :P

talked about classroom, there must be a deskmate :)
my deskmate for this year is :




Nur Diyana Zakaria, same blok with me, Arifians :)
dulu kita penah satu dorm tapi selepas aku dpt jadi prefect,
aku telah ditransfer ke dorm paras bawah.
merupakan penyanyi sekolah, suara merdu la katakan :D
pendebat sekolah.
expert with history, very suitable to be a lawyer.
orang nye lemah lembut kot hee
lastly, she's already owned :)

 she gave me a note :


very expert about LOVE :D

No comments:

Post a Comment