My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

22 January 2012

2 jam 30 minit :)

excited betul aku nak pegi library hee tkde niat lain ea selain mahu menyiapkn homeworks :P aku sampai sana around 11.30 la, maaf kepada Siti Najihah, Hidayah Fadzil dan Che Rasyiqah kerana aku telah lewat samapai hee. naik tangga je terus nampak muka Che Rasyiqah :D perception about her in my mind, " wow,ayu nya :D siap dengan shawl lagi hee padahal ckp tk nk pakai, ish ish, pakai juga hee :) " ramai la juga budak skola lain ada kt situ huu sebelah meja aku pun form 5, dari skola mane, aku tk tau hee

ingatkn aku orang paling lewat sampai, rupanya ada lagi yang lewat : Ashila Naja dan Fatin Nabilah. conclusion, 6 orang yang datang dan semuanya daripada kalangan prefect hee tiga org MT Prefect ( syiqah, jihah, dayah ), dua org ketua biro ( che ten, naja ) dan seorg ketua rumah ( me ). walaupun sekejap je masa bole lepak, alhamdullilah dapat habiskan juga tajuk sejarah yang pertama hee. lepas siap semua, kita menuju ke KFC hee. berjalan kaki je pegi ke sana, around 500 meter kot hee, aku tk bawa duit pun pegi library, tk sangka plak dorang ajak pegi makan. so, dengan hati yang mulianya, Siti Najihah bagi pinjam duit dia dulu, thanks kawan ! nanti buka skola, saya ganti balik hee.

beberapa gamba yang disnap oleh kami semua :  

che rasyiqah & hidayah fadzil

happy nye Hidayah hee, my PKP :)

dari kiri : che ten, jihah, nabila, syiqah, dayah, naja

geng ayu haha :D

on the way to KFC





suka number itu, ade mirip tarikh bufdei hee

sebelum makan, ade cam muka lapar tk ? hee

budak tak matured :P
enset kita dua sama la :D
muka sama tk ? hee





lain kali kita kua lagi ea :P

No comments:

Post a Comment