My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

13 December 2011

Travel


wah ! hari ni memg jauh berjln. mentang-2 la ayah cuti hee lepas gian semuanya. dari pukul 9 pagi hingga 2 petang :) pagi td muke ayah hepi je kot. tak tau npe -,- aku pon hepi jgk la. ayah tawarkan aku main labur duit dalam phone, tp aku tk reti la huu ayah tetap jgk ajar. erm tgk la ayah, kalo kak long masuk asrama, memg game tu ayah la yg sambung ea :P disebabkn kain yg mak aku jahit tersalah potong, mak beli yang lain. aku mula-2 agak la frust dgn mak, tp nk buat cne kan ? kain da potong, mne boleh nk sambung balik hee mak bagi peluang aku pilih. aku pilih wane purple polkadot hijau :) 

singgah kedai beg, punye la byk beg, tp aku tk berkenan pon huu. mak cakap aku ni cerewet bab-2 pilih barang hee. aku rse btol kot -,- kt kedai tu, aku jumpe sorg budak ni. tk sangka dye keje kt situ. keje sementara sblom buka skola. org lain study je musim cuti, tp dye pegi keje, nk buat cne, budak pandai :) mak beli enset baru. amboi, lebih mahal dari kak long ea ? nanti kak long tolong letak lagu dalam enset mak hee. 

kasut itam tahun dpn makin brtambah satu. nk buat cne, rules skola semakin meningkat hee. ketika prep, anda dikehendaki untuk memakai baju kurung, tudung cotton berjahit @ ariani dan berkasut sekolah. OMG ! students memberontak tp pentadbir skola kn lebih berkuasa, tk bole nk halang. terima dgn redha -,- so, kasut 'berhias' sudah tidak dibenarkn. da tkde wane pelik-2 la yg akn muncul tahun depan :) all are black in colour :P 

p/s : ayah, terima kasih kerana sanggup melayan kerenah kak long :P kak long memang cerewet bila piilh barang utk diguna :) ayah amek jgk botol air eplas utk kak long ye hee thanks :) akhirnya dpt jgk !

No comments:

Post a Comment