My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

09 December 2011

Pengganti


mak cakap hari ni tk jadi main bowling disbbkn letih huu tkpe la, aku pon tk nk bebankn mak :) banyak mase lagi ade kn ? hee sebagai penebus ganti, mak ajak tido uma nenek. yeah ! cousin yg rmai buat aku hepi memanjang. tapi sedih, maksu da balik esok. kejap nye seminggu berlalu kn ? ayah tk turut serta join. apelagi kalo bkn kerja. ayah ni asyik keje je huu. ingat rumah ke tk ni ? huu boring jgk memerap dlm rumah, hw je yg dihendap haishh. ayah da pesan awal-2, hw wajib disiapkn seminggu before skola buka. erm insyaallah siap la kot hee. aku memg jeles dgn Naqib Roslan. best sgt ke bole gelakkn aku sbb kau tkde hw ? nseb baik aku bole sabar lagi ^^ kau jgn buat hal Naqib, kalo tk, k long tk nk ajar kau Maths. bia padan muka, tk dpt ganjaran dari ayah :P tahniah kepada Nabil Roslan sbb da tunjukkn peningkatan :) nanti k long belanja. itupon kalo ade duit lagi hee da byk keluarkn duit la :D tunggu tarikh 15 hb la ea. insyaallah time tu k long dpt duit. duit gaji hee. 

No comments:

Post a Comment