My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

02 December 2011

Meet my Friends

sejak aku jdi prefect mse f2, aku tk terfikir pon nk gabungkn nme dormate. maklumlh prefect bru kn, segan lg hee nk borak dgn akak-2 pon takot huu bertambah seorg prefect lgi mse aku naik f3. aku, zana & syaza. starting from that, kite jdi makin rpt. dan ade gabungan nme. lucu kn ? mcm budak2 :) SYAZANABILA. time ni nme zana berada di tgh :) tahun ni, 2 org bru msuk dorm aku, ain & intan :) selamat datang hee and we have a new name SYAZANABILAINTAN :D nme sebegini bole timbul mse kiteorg tgh susun kategori nk amek gamba haha. harap kite akan berkekalan sehingga taon dpn :) Farzana Bidin, sy tau awk memikul beban yg berat pd thun hdpan :) sy sentiasa ada di sisi awk mcm dulu dan sy tk kn berubah although responsibility sy lg byk dri awk :) luv u all <3

tahun 2010
pmr candidates :)

SYAZANABILAINTAN :)
tahun 2011
spm candidates next year
dari kiri : syaza ( ketua kerohanian ) zana ( headgirl )
nabila ( house captain ) ain ( kerohanina ) intan ( pemantauan )

No comments:

Post a Comment