My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

18 December 2011

Confirm :)


rase macam cepat je masa berlalu skrg kan ? ermm sedar tk sedar, 15 hari je lagi nk buka skola. td aku dapat khabar gembira daripada pak ngah, dia kata, family day hari jumaat ni, memg confirm jadi :) alhamdullilah. tk sabar ni nak gather ramai-2. aku ingat family belah mak aku je, tp plan da berubah hee. family belah nenek aku pon ade :) lepas kire-2 bpe family semua, aku anggar dalam 15 family kot. wow ! ramai tu. budak-2 kecik, remaja-2 mcm aku mesti ramai :D ni la syok nk main sukaneka. tp aku bkn budak-2 lagi nk main mcm budak kecik hee kena main mcm org besar da huu mak cakap ade bbq hee pak ngah pun ade sewa banglo. 
sebelum pegi, mak cakap :

jangan happy sangat la ea? nak happy-2 bole tp siapkan homework dulu. ini adalah satu arahan ! mak tk gurau ea. serius ni.

sebelum tiba tarikh tersebut, aku kena berperang dgn homework  
homework, aku wajib siapkan kau sebelum jumaat ni juga !


No comments:

Post a Comment