My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

10 December 2011

Banjir


pagi yang sejuk huu org kata, angin mcm ni. angin nk banjir erm btol kot. skrg kan memg musim banjir. uma nenek ni memg tiap-2 tahun banjir. maklumlah dekat dgn sungai hee :) teringat zaman kecil-2 dulu yg selalu datang uma nenek kalo air da naik sampai ke tangga. tp skrg da besar, malu da nk main air hee air waterpark bole la. air banjir, say NO ! setakat rendam-2 kaki bole la. tp air skrg dgn dlu jauh berbeza. air yang dulu jernih je, tp skrg ? haishh sendiri bole jawab. although aku tk sentuh banjir uma nenek, aku bole sentuh banjir kt skola aku. skola aku memg tiap-2 tahun ' naik ' air lps hujan lebat kalo terlalu lama. pengairan kt skola ade masalah ckit. take a look at this picture :




memang da 2 tahun berturut-turut aku meredah air pada hari pertama persekolahan.berharap pada tahun hadapan, kejadian ini tidak akan berulang lagi huu susah la nk angkat barang kalo banjir. da la byk :(


No comments:

Post a Comment