My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

06 November 2011

red VS lembu

         early in the morning bgn tido hee. semangat nk rye la konon. lps mandi teros iron bju. budak nakal tu suh iron smlm tp malas la plak. kn da dpt akibat nya. punye la kelam kabut buat keje. nseb baik bju tk kena 'makan' dgn iron. bkn rezeki kau la iron hari ni hee. mak aku suh pkai jubah yg bru dibeli oleh Pn Rosnah aka my aunty dri mekah. alahai mak, sori sbb tk pkai. mcm mak datin la kalo pkai. nanti org ingat nk pegi kenduri kawen plak. pdhal nk pegi tgk lembu je huu. aku pon amek keputusan pkai bju merah. kira ok la sbb bju tu first time pkai hari ni. bju bru jgk kan mak? hee mak pon tgk je. bile dye ckp " suka ati kak long la nk pkai bju ape, asalkn sopan " teros aku tersenyum hee. thanks mom coz understand your daughter. love you !

         memg serba merah la aku pkai. cri padah btol dgn lembu ni haha. smpai kt tempat yg dituju, memg aku tgk byk  btol lembu di merata-rata tempat. bau pon memg 'menyenangkan' haha. tompok-tompok itam pon ada kt mne-mne. adik-adik aku semua excited. kesian la jgk tgk lembu tu, tp mne boleh kita kasihankn dye kan. so, aku amek keputusan duk dlm uma je lps tgk 1 lembu kena korban. daging memg byk dpt hari ni. mlm ni nk tlg mak masak kerutub daging utk esok. yes ! tk sbar nk mkn. truly aku ckp, memg berselera la sejak blik uma ni. cne nk hadapi sebuln lbh bercuti di rumah ni? kena tanya amalan diet dgn kwn ni. kn intan nursikin? hee



p/s : wanie danie, sori tk dpt lyn awk sgt hari ni. :) kite tunggu awk nk cite nanti. PROMISE (!)

No comments:

Post a Comment