My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

19 November 2011

KL

sejak aku dtg KL ni memg tk rest-rest lg. asyik jln je. memg holiday sakan la kau nabila roslan. holiday pon holiday jgk. ingat dunia ckit cik nabila oi. byk kot aku nk share kt cni hee.

first day : aku smpai cni pkul 11.35 pm. sah memg tk ngantok sbb aku da byk tido dlm kete hee. ayahku tersyg, maafkn ankmu ini kerana tidak menepati janji utk menemanimu memandu kereta hee :) keje aku lps smpai pj, netbook tmpt yg dituju. tp hati aku hancur musnah bila line kt situ tk clear langsong. ape lg, terpaksa la lelapkn mata jgk huu

second day : aku bgn awal pg sbb ayah ajak aku pegi mkn kt kedai mkn. ape yg aku kebas? aku mkn nasi lauk  sotong & ikan. habis 1 pinggan mkn disbbkn lapar haha. lps solat jumaat bergegas parents aku menuju ke seremban utk amek naqib roslan kt SDAR. first time aku msuk skola tu. ayat pertama aku : PEDALAMAN :D agak la. tp bangunan skul dye, fulamak jaoh berbeza la dgn skul aku. naqib roslan, kak long jeles dgn kau ! tp apakn daya rezeki org ni berbeza. teruskn jela pembelajaran :) brg dye ckit je dri brg aku. biasa la brg keperluan pompuan ni lbh byk dri boy. btol tk ? *kening double jerk hee lps amek dye, pegi lunch di GIANT. asyik makan je duk kt KL. makin gemok ni aduhai

third day : kazen aku ajak family aku pegi mkn atas bukit. nasi dye best. aku order nasi lemak sotong. pedas yg amat :'( tk tahan aku. pedas biase2 je bole la. tp ni da panas thap dewa kot * bak kata budak baik haha aku pegi THE MINES :) pegi mkn utk lunch. beef teppayaki *wanie, awk ingt tk mse kite jumpe kt mid, kite pon order ni hee

hari2 berikutnya akn bersambong esok. esok akn menuju ke zoo. *budak baik, nanny akn jumpe kwn awk kt sne, ade pape pesanan haha?


No comments:

Post a Comment