My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

06 November 2011

going back to hostel


malas nye rse nk blik hostel huu. jgn tanya psal packing sbb aku blom get ready pape lg. tu pon budak nakal tolong peringatkn  nanny dye td huu. thanks to budak nakal. kalo tk buat mlm ni memg da tk sempat la nk packing esok sbb esok aku kena pegi kenduri majlis pertunangan kazen. kalo nk dtg lewat esok pon tk leh. ade jamuan dorm. da la aku ketua handle event ni. memg nahas la kalo tk hadir. mknan aku yg handle. spageti, kek buah & hadiah f5. esok, pg2 lg kena kua beli hadiah utk f5.

besides that, aku kena pegi kem fraser hill 11 hb. tk bole kalo tk pegi. wajib. alahai ckgu huu. guru pengiring pon tkde. 'tumpang' guru pengiring dri faris & smach jela. sedih nye. 

event this week :
  • selasa : penutupan kokurikulum
  • rabu : majlis kesyukuran
  • khamis : gotong-royong perdana
  • jumaat - ahad : kem di fraser hil
p/s : kpd sesiapa yg pernah mengambil gamba aku tanpa kebenaran, memg aku tgh hot la skrg dgn dye. bkn susah pon nk minta kn. aku bgi la kalo kau nk. 

No comments:

Post a Comment