My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

05 November 2011

DR to be :)

all 4 aisyah members ditugaskn utk bedah katak oleh ckgu BIO, Pn. Hanisah Yahya. bkn main hepi lg kiteorg. mlm sblom hari tersebut, kiteorg jd spy. mission utama adalah KATAK. katak oh katak di mana kh engkau? kebetulan mlm tu ujan. memg byk la katak dlm longkang & taman skola. jumpa katak, ape tunggu lg, terus tangkp la. 1 group perlu ade 1 katak. tp rmai yg ade lbh dri 1 katak sbb nk bedah katak secara personal. group aku ade 2 katak je. katak tu memg besar la. gemok. tkot la plak tgk. nk pegang pon tkot haha. geli geliman >.< wan salwa sorg je yg berani nk basuh katak tu bia cuci. aku tgk dye blur je cam tkde perasaan pegang katak tu. semua terlopong tgk dye haha. truly aku cakap, memg aku kagum dgn ciptaan Allah swt.


siap peace lg kt kamera. hee
" katak, get ready. mengucap byk2 "
khusyuk btol dorg bedah katak
bgos2. fokus itu penting.



organ dalaman katak. terpegun aku tgk 

No comments:

Post a Comment