My Feeling

Senyumlah wahai empunya diri walaupun hatimu sedang menangis :)

22 November 2011

Desa Water Park

Participant : 5 adult & 6 child
Venue : Desa Water Park
Date : 22 November 2011
Time : 11.30 am - 4.00 pm

alhamdullilah org tk rmai sgt hari ni. ingat kn org da berduyun sbb family aku smpai lewat hee biase la, budak2 rmai sgt utk para ibu menguruskn mereka :) sorry to say, mood aku hari ni memg tk btol ckit hee kejap OK dan kejap KO. tp aku wajib ketepikn tu semua 4 my family :) aku tk byk main pon. just teman kazen yg kecik2 ni sliding hee. sakit kepala ade la sbb panas kot. tkpe la, blik kel nanti da tkde semua ni. btol x? huu

mata jdi makin sepet semata-mata menahan sunlight :)


shock wave :)

sliding yg plg syok dgn ain :)
naqib roslan :)
big family <3

mcm mak org haha

make a line :P

peace no war ;)

get ready for the wave, nabil !

merah menyala mak aku :)

kura-kura di sebelah pon nk msok pic jgk haha :D

rest with my daddy :)

No comments:

Post a Comment